Translate

2017. január 25., szerda

Az első lépés

Mindig elérkezik az a periódus egy horgász életében, amikor egy eseményekkel teli év után elkezdi tervezni a jövőt. Most én is azt teszem: 

Egy mozgalmas évet zártunk azt-hiszem minden szempontból, azonban egy kis hiány érzet alakult ki bennem, mikor visszagondolva az elmúlt időszakra azt éreztem, hogy valamit elmulasztottam. A gondolat jogos, ugyanis az a sok-sok élmény, amit sikerült átélnem e időszakokban valóban indokolttá tette azt, hogy elfelejtettem valamit; hogy ezt semmilyen formában nem osztottam meg másokkal. Próbáltam ötletelni azon, hogy ezt milyen formában, milyen tartalommal tudnám megvalósítani.


Több - kevesebb sikerrel tervezgettem a szokásos horgászszezonra való felkészülés mellet és ekkor jött az ötlet, hogy ezeket  a dolgokat kell megosztanom másokkal. Megmutatni a horgászatokat az én szemszögemből, azonban szeretnék érdekességeket,tippeket,trükköket, valamint a véleményemet megosztani az oldalon. Erre a legalkalmasabb egy blog létrehozása és mindent megteszek azért, hogy a HAL VELEM Horgászblog aktív tagja legyen az internetes horgásztársadalomnak, hiszen szeretek új dolgokba belevágni és azt végig is csinálni. Szeretnék komolyabb szinten foglalkozni a horgászattal és úgy érzem az első lépést megtettem.. Köszöntelek az oldalon! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése